About

Witam na blogu o związkach. Znajdziecie na nim subiektywne opinie i porady z kobiecego punktu widzenia. Zachęcam do komentowania. Chętnie nawiążę dyskusję, nawet jeżeli nasze zdania są odmienne. Jeżeli masz pomysł na artykuł, masz sercowy problem lub chcesz się do mnie osobiście zwrócić w danej sprawie, skontaktuj się. Właścicieli innych stron i blogów zapraszam do współpracy. E-mail: gdykochamy@gmail.com Wszystkie zdjęcia na blogu mają licencję CC0 Public Domain.

poniedziałek, 21 września 2015

Miłość według demotywatorów


Które podoba wam się najbardziej? A może z czymś się nie zgadzacie?

4 komentarze:

  1. Miłosc, widzialam kilka z tych obrazkow na demotywach. zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot,com, u mnie post z jesiennymi inspiracjami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają pierwszy i drugi :-) Po tytule spodziewałam się postulat z wyrazistą i negatywną opinią na temat tych obrazków, a tu widzę, że tak neutralnie. Ja tam myślę, że czasem i na demotywatorach da się znaleźć coś mądrego. Tyle tylko, że nie mam cierpliwości, żeby się do tego dokopywać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że w każdym jest cząstka prawdy. Celowo nie wstawiałam takich, z którymi się wcale nie zgadzam typu - "miłość jest wtedy jak jak się nienawidzicie, a raz kochacie", bo jak dla mnie to świadczy o toksycznym związku.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wypowiadania się i dyskusji w komentarzach.

Anonimowe osoby także mogą komentować bez weryfikacji, ale proszę o kulturę i brak spamu.

 

Copyright © Gdy kochamy Design by BTDesigner | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger